Bencke & Partners har åbnet op for et nyt forretningsområde. Vi håber, at I vil tage godt imod Bencke & Partners Interim Finance Management, hvor vi står klar til at hjælpe med midlertidige stillinger.

Det bliver mere og mere populært for virksomheder, der ønsker at udvikle deres organisation og forretning, at ansætte en erfaren konsulent eller specialist midlertidigt. I takt med digitalisering, ændringer i samfundet og udvikling i forretningen, stiger behovet også, hvorfor interimløsninger sikrer at virksomheder kan hvile på et stærkt fundament i takt med disse konstante forandringer.
Måske sidder du og spekulerer over, hvornår man skal bruge en konsulent og hvad kan de? Hvorfor man skal benytte sig af konsulentudlejning? Eller hvad man får ud af at leje en konsulent hos Bencke & Partners? Der er mange spørgsmål, som kan dukke op i takt med nye behov i virksomheden – læs med og få svar på størstedelen af dem.

Hvad får du ud af at leje en konsulent hos Bencke & Partners?

Vores konsulentudlejning er rettet mod virksomheder, der har et midlertidigt behov. En interim konsulent kan bringes ind i ledelsesteamet eller virksomheden af ​​flere årsager. Behovet kan være alt fra nøglepersoner der forlader arbejdspladsen, langtidssygemeldinger til medarbejder der er gået på forældreorlov – men der er flere situationer, hvor en erfaren konsulent er en rentabel løsning. Uanset hvad, er en pludselig medarbejdermangel ikke optimal og kommer aldrig på et bekvemt tidspunkt. Her skaber konsulentudlejning og interimløsninger en genetableret orden og sikrer stabilitet i virksomheden.

Der er i høj grad kommet fokus på forandringsparathed og fleksibilitet, og derfor appelerer samfundsforandringerne til medarbejdere, der hurtigt kan finde sig til rette i virksomheder. Foruden nævnte evner vores konsulenter både selvstændigt at orientere sig i løsningen af ​​komplekse udfordringer, og de kaster ofte lys over processer, der kan forbedres og effektiviseres.

Vores konsulentudlejning er inddelt i fem hurtige og kvalitetsbevidste faser, der sikrer en overskuelig proces fra start til slut, som styrker målet med fleksible interimløsninger til tidsbegrænsede opgaver. Fokuspunkterne kan f.eks. være at vækste, styrke indtjeningen og øge konkurrenceevnen, samt hjælpe udfordrede virksomheder tilbage på rette kurs, både nationalt og internationalt.

Hvilke ressourcer, kompetencer og behov er nødvendige? 

I langt de fleste virksomheder opstår der situationer, hvor ressourcer eller konkrete kompetencer ikke er tilgængelige når behovet er der. Det kan have store konsekvenser for virksomhedens udvikling. I disse situationer kan det være altafgørende at søge hjælp til hurtige og effektive løsninger, så de rette ressourcer og kompetencer er til rådighed.

Konsekvenser og udfordringerne kan være mange, men fælles for dem alle er, at de kan føres tilbage til en svækket virksomhed og en skrøbelig organisation, eller en manglende kompetence til en specifik problemstilling.

De grundlæggende kompetencer der anses for at være fremtidens vigtigste i en arbejdsmæssig kontekst er blandt andet kommunikation, kollaboration, kreativitet og kritisk tænkning. Disse evner og færdigheder styrker eksplicit og implicit virksomheders fundament og giver et godt udgangspunkt for at sikre de førnævnte fokuspunkter: vækst, øget indtjening og konkurrenceevne. Vi kan nok alle blive enige om, at disse kompetencer er relevante at have nu og fremover, hvorfor konsulentudlejning og interimløsninger er en god løsning

Evner som at begå sig på sociale medier, som eksempelvis LinkedIn, bliver også gradvist vigtigere og vigtigere, samt et oplagt sted at holde sit netværk og gode relationer ved lige – som også kan være styrkende for virksomheden, hvor vedkommende arbejder. Alt tyder på at digitalisering i alle former sikrer din virksomheds fremtid – også at medarbejderne er netværksorienterede og opsøgende i forhold i de digitale relationer.

Derfor leverer vi de nødvendige kompetencer på rette tid og sted og i et altid fortroligt forum med den rekrutterende leder i virksomheden. Lad Bencke & Partners Interim Finance Management hjælpe dig med at styrke din virksomhed gennem erfarne konsulenter til løsning af den konkrete opgave. Se hvordan vi kan hjælpe dig med en midlertidig konsulent HER.

Kontakt os i dag for en indledende dialog om jeres behov: info@bencke-partners.dk / 7070 7352

Bencke & Partners er en rekrutterings- og searchvirksomhed med mere end 20 års erfaring indenfor servicering af HR-ydelser til danske og internationale virksomheder.

Vi specialiserer os i rekruttering, headhunting og interimløsninger til områderne økonomi og salg.

Her kan du læse mere om Bencke & Partners, og hvad vi står for som virksomhed.

Hvis du ønsker flere opdateringer og information fra Bencke & Partners og rekrutteringsbranchen som helhed, kan du følge os på LinkedIn, Facebook og/eller Instagram